9 Mayıs 2013 Perşembe

Sadece sen anla küçük bebek...

SİZ GİDERKEN O AĞLIYOR BAZEN

O gözyaşları nasıl da bir anda büyük bir hızla düşüveriyor yanaklarından. İnsanın yerçekimine isyan edesi geliyor. Ama yapacak bir şey yok, onu orada, kapının önünde elinizde ayakkabılarla terkedip, dışarıya çıkmak, kapıyı kapatmak, sırtınızı kapıya dayayıp sizi unutmasını ummak zorundasınız. Çalışıyorsunuz çünkü ve bitecek bir gün bu ızdırap; o büyüyecek.

Evet artık siz de gözyaşlarınızı silin ve bu sorunu büyütecek davranışlardan kaçınmaya çalışın. Mesela o üzülmesin diye sabahları gizli gizli evden kaçmaktan vazgeçin. Çok zor biliyoruz ama ona anlatmaya çalışın, bu anne işe gidecek ve işe gitmek kötü bir şey değildir. Büyüyünce sen de gideceksin güzel bebek, hayatımızın bir parçası bu.

Anlatın ona anne gidecek, akşama gelecek. O gelince birlikte yapılacak o kadar çok güzel ve eğlenceli şey var ki… Mesela birlikte yemek pişirilecek ve yenecek. Şarkı söylenecek, resim yapılacak, dans edilecek, parka gidilecek (gece yarısı bile olsa). Olacak olacak, hepsi olacak… Sadece sen anla küçük bebek, bu anne hepsine yetecek.




Not: Bu yazıyı Facebook'ta gezerken Bebek Anneleri sayfasında okudum ve gözlerim doldu. O kadar güzel ve o kadar hissedilerek yazılmış ki... Gözyaşlarımı tutamadım çünkü benim küçük bebeğim de artık arkamdan ağlamaya başladı. Ama asla ondan kaçmadım. Gizli gitmedim hep anlattım, Anne para kazanacak, sana güzel oyuncaklar alacak, seni parka götürecek... Biliyorum bir çoğunu henüz tam olarak anlamıyor ama anlayacak... Benim oğlum beni herkesten daha çok anlayacak...

Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder